Hoy, día 4 de junio, oariome la mio ma.
Paezme bien lo que Josefa esctibió.
(agradezo a la curicha Rocío, una gran amiga de Zurea que me haya oroporcionado esti llibrin)
ANSINA FOI, FIOS
JOSEFA LA DE CELESTA
La Voz de Lena, 2012
Capítulo 1
COMO ME TRAXERON AL MUNDU
(O ANSINA NE LO CUNTARON)
Si, oh. La verdá ye quebtenho pa cuntavus asgaya. Ye namás custión de que chéis un retu que ociusi con isti llibrin, del que nun vaisca aprender gran cosa (a lo meyor alguna naldá que otra), pero que, según cómo vos agarre el cuirpu, pue ser que vos preste y hasta vos saque ubes carcaxes dadientro, con la falta que mos fais a tos reyer un puquinín nestos tiempos de desgracies y penuries.
Como oyí yoa la vida del mio puiblu, un sitiu nel que, dichu sea de pasu, el más burrubye licenviáu nel xuigu la baraxa, les cases hay que comenciar a facelas dende abaxu, pel cimintu. Pués si tién que ser ansiba paezme a mi que a la hora de poneme a charrar duna mesma (tamién... ¿nun tendré yo más qué facer?, como diria el mio Pepe, que ta que lu cheven los demonios conmigo) lo más propio será dai principiu a estes lletres pel fua en qye me traxeron al mundu. Nun chovu poco dende entonces...
Vosotros, quebtais leyios bastante, seréis conscientes de que una serviora taba nel sitiu, pero en resumíes cuentes ye como si nun tuviera. Vamos, como cuando vas a misa pelos Difuntos y te posties nel cementeriu xunto a la llápida de los que quisiste, ensin enterate de lo que suelta pel la boca el párracu nel sermón. Lo mesmo.
...
No hay comentarios:
Publicar un comentario